آغاز به کار ممیزی املاک و افتتاح دو پروژه عمرانی در شهرداری فیض آباد به مناسبت هفته دولت

شهردار فیض آباد از آغاز به کار یک طرح و افتتاح دو پروژه با اعتبار ۱۶٫۵۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در شهر فیض آباد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد، در ششمین روز از هفته دولت پروژه های شهرداری فیض آباد با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

جعفری، شهردار فیض آباد در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به بهره‌برداری از دو طرح عمرانی و آغاز به کار یک طرح زیرساختی شهرداری فیض آباد با صرف اعتبار ۱۶٫۵۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، اظهار کرد: طرح ممیزی املاک و دیجیتالی نمودن بایگانی شهرداری فیض آباد با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، پروژه بازگشایی ۲۰ متری فرهنگیان به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و پروژه آسفالت خیابان های عدالت ۱۴ و معلم ۶ به مساحت ۵۸۵۰ مترمربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

جعفری، ارزش ریالی پروژه‌های افتتاح و آغاز به کار شده در هفته دولت را ۱۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تکمیل زیرساخت‌های اطلاعاتی دقیق شهر و بروزرسانی سیستم های نرم افزاری مجموعه شهرداری، دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی، ترمیم و بازسازی روکش آسفالت های سطح شهرو تکمیل مبلمان شهری اولویت های شهرداری در پروژه‌های مد نظر بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *