جلسه شهردار با دکتر اخوان و معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی

جلسه بررسی مشکلات شهر فیض آباد با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد با جناب آقای دکتر محمدرضا اخوان مدیرکل محترم اداره راه وشهرسازی خراسان رضوی در محل دفتر ایشان در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیض آباد، صبح روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری جلسه بررسی مشکلات شهر فیض آباد در محل دفتر مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر فیض آباد، جناب آقای دکتر اخوان مدیر کل محترم اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی و معاونین ایشان برگزار گردید.

در این نشست جعفری ضمن تقدیر از حمایت و اقدامات انجام شده درخصوص ستاد بازآفرینی شهری و احیاء بافت های قدیمی تشکر و در ادامه موارد مورد بحث در جلسه را مطرح نمودند.

در این جلسه درخواست همکاری جهت ساخت مجتمع خدماتی بین راهی زائر و گردشگری در شهر فیض آباد، بازنگری درطرح شهر با توجه به مغایرت های موجود، دریافت قیر و ایستگاه راه آهن مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دکتر اخوان در این جلسه ضمن خیرمقدم و تشکر از پیگیری های شهردار و اعضای شورای شهر جهت رفع مشکلات مردم و ساماندهی مسائل شهر، قول مساعد جهت پیگیری امور داده و اعلام نمودند هر گونه کمکی که ازطرف این اداره کل برای توسعه شهر و شهرداری لازم باشد دریغ نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *